En rød binders

12. Juli, 2005; Dette vil kanskje ikke komme som en overraskelse, men nedenfor er det et bilde av en binders. Den er rød paperclip Denne røde bindersen ligger akkurat nå på skrivebordet mitt ved siden av pcen min. Jeg vil bytte denne bindersen med deg for noe større eller bedre, kanskje en penn, en skje eller kanskje en støvel. Hvis du lover å gjøre byttehandelen med meg, vil jeg komme og besøke deg, hvor hen du er, for å bytte. Så, hvis du har noe større eller bedre enn en rød binders du vil bytte, send meg en e-mail med detaljene til oneredpaperclip@gmail.com Håper vi får til en byttehandel snart! Kyle P.S. Jeg kommer til å fortsette å bytte ting helt til jeg får et hus. Eller en øy. Eller et hus på en øy. Du forstår tankegangen. Thanks to Jon Even Rosengren for the translation!

No comments: